Content marketing – termin nie ujdzie uwadze każdego, kto poszukuje sposobu na rozpoznawalność w sieci. To szereg działań, dzięki którym marka wyróżnia się na tle innych. A czy nie o to chodzi, gdy Twój cel to znalezienie nowych klientów? Zdobądź ich korzystając z content marketingu.

Czym jest content marketing?

Content marketing to sposób na poprawę widoczności w Internecie, ale nie tylko. Oznacza realizację nadrzędnych celów biznesowych. Zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów? A może zastanawiasz się jak nawiązać trwałą relację z dotychczasowymi klientami? Content marketing to kierunek, który warto brać pod uwagę.

Zagadnienie jest bardzo szerokie. Obejmuje spory zakres prac, które wykonamy na rzecz Twojej firmy. W content marketingu wszystko zaczyna się od informacji. Jej podstawową zaletą jest wartość. Teksty to nośnik wiedzy. Dlatego kładziemy nacisk na rzetelność i jakość tych informacji. Czy to wystarczy, by zainteresować odbiorcę? Odpowiedz jest oczywista. Brzmi: nie! Informacje, które promują Twoją firmę powinny spełniać trzy cechy. Zadbaj, by były unikalne, interesujące i dawały korzyść.

Content marketing to nie tylko dziedzina, dzięki której zyskasz widoczność. Staniesz się ekspertem. Informacje, które dostarczysz internatom rozwiążą nurtujące ich problemy, zainspirują do działania lub dostarczą odpowiedzi na poszukiwane pytania.

 

Content marketing - zyskaj wsparcie w pozycjonowaniu

Twoi klienci funkcjonują w dwóch rzeczywistościach: rzeczywistej i wirtualnej. By do nich dotrzeć, mądrze rozkładasz siły. Część z nich poświęcasz na pozycjonowanie. W tym miejscu się na chwilę zatrzymamy. Content marketing to wsparcie dla każdego, kto korzysta z pozycjonowania. Jak to możliwe?

Celem przeglądarki Google jest dostarczenie użytkownikom wartościowych treści. Pozornie to nic trudnego, w praktyce oznacza sprostanie wymogom stawianym przez roboty Google. Wartościowe treści to takie, które zawierają frazy wpisywane przez użytkowników przeglądarki w obrębie danego tematu. Nazywamy je słowami kluczowymi. Content marketing właśnie takich treści dostarcza. Teksty dają wartość podwójną. Zyskuje internauta, który odnajduje odpowiedzi na najbardziej nurtujące go pytania. W treściach tworzonych w ramach działań content marketingu tkwi także wartość dla Twojej firmy. Teksty wypozycjonują witrynę w przeglądarce internetowej. A czy nie o taką widoczność właśnie Ci chodzi?

Efekt PR

Content marketing i PR mają wiele wspólnego. Łączy je jeden cel: przyciągnięcie i zaangażowanie odbiorców. Wysokiej jakości treści zamieszczane w artykułach sponsorowanych czy w informacjach prasowych to podstawa e-PR. Publikując takie teksty w sieci, wzmocnisz wizerunek i zbudujesz większą świadomość marki. Twoja firma może tylko na tym zyskać. Tym samym osiągniesz efekt PR bez dodatkowego inwestowania w PR.

Content marketing – dlaczego warto?

Skąd pewność, że działania w ramach content marketingu przynoszą opisane tu korzyści? W tym już nasza głowa! Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania przyciąga nawet do 3 razy więcej potencjalnych klientów niż inne formy reklamy. Nie są to jedynie słowa. Działamy w tej branży dość długo, by móc powiedzieć, że wiemy: co zrobić? gdzie zrobić? kiedy zrobić? - by działania przyniosły oczekiwane efekty.

Z nami możesz więcej

Content marketing działa, ale… potrzebuje odpowiedniego planu. Zdaj się na nasze doświadczenie i umiejętności. Przeprowadziliśmy wiele kampanii, dzięki którym nasi klienci osiągnęli założone cele.

W ramach współpracy przygotujemy szczegółowy plan, stworzymy wartościowe treści (artykuły sponsorowane, informacje prasowe, artykuły eksperckie i wiele innych), a finalnie umieścimy je w odpowiednich serwisach w sieci.

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Już teraz skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły współpracy. Zobacz, jak wiele możesz zyskać.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.